pffffrrrt
lol
Printable View
pffffrrrt
lol
Zal ik hier anders even de clou van The Sixth Sense verklappen? [img]eek.gif[/img]
Sorry, het wordt nu boel melig. Tijd voor een frisse neus in de buitenlucht. Uit met die computer, meneer Beemer. Nu!
Heeft iemand enig idee wanneer ik uit mijn lijden verlost word? Wanneer verschijnt Batman #6? Ik wil weten hoe het afloopt!!! *trilt van de zenuwen* Ik zie 'm vooralsnog niet in het Juniorpress releaseoverzicht staan... in week 11 of 12 dan?
Nu lagen ze nog niet in de winkel in ieder geval...wel de nieuwe Spawn!!
de normale tussentijd was 6 week maar inmiddels is gemeld (weet niet meer waar) dat voor nummertje 6 dit waarschijnlijk 8 week zal zijn. JL Batman 6 zal dan mogelijk medio maart verschijnen.
Sorry, vraag een weekje over het hoofd gezien.
Zoals inmiddels op de site is vermeld, verschijnt Jim Lee's Batman 6 in week 13. We hebben fikse problemen gehad met het krijgen van het materiaal en toen we dat eenmaal hadden, bleek dat het materiaal niet helemaal klopte: balloons op de verkeerde plekken, ontbrekend artwork...
Niet grappig!
Vandaar dat de comic naar achteren is gehaald. Afgelopen week zijn de laatste correcties op de lettering doorgevoerd, dus ik verwacht dat deel 6 ook daadwerkelijk in week 13 gaat verschijnen.
Fingers crossed.
Fuck-'n eend!
Week 13!? Zo lang nog?
Where's my gun at?
Wat voor datum is dat dan, week 13?
we leven nu in week 11, dus ga maar uit van 26 maart.
<font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Ligt een beetje aan waar je de comic koopt, maar in beginsel is 24 maart de datum waarop Batman 6 dus in de kiosken ligt. Volgens mij zijn stripzaken altijd ??n of twee dagen later.Quote:
Originally posted by Gently:
we leven nu in week 11, dus ga maar uit van 26 maart.
Of het was andersom. Dat vergeet ik nogal eens. [img]smile.gif[/img]